اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در مشهد نجات‌بخش جان ۶ بیمار شد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) در جست وجوی همسر همسان | درباره مراکز همسان گزینی که  می‌توانند شرایط یک زندگی پایدار را برای زوج‌ها فراهم کنند  با کودکان بدغذا چگونه رفتار کنیم؟ این وسایل را نباید در آشپزخانه نگهداری کنید فریب مردم با درج «بدون کلسترول» روی روغن‌های نباتی رایج‌ترین مشکلات سلامتی در میان آقایان چگونه اموال خود را پیش از مرگ به دیگری منتقل کنیم که مالیات کمتری دهیم؟ پیش‌بینی بارش باران در اغلب مناطق کشور طی امروز (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) صبح خود را با این غذا‌ها شروع کنید تا در طول روز انرژی بیشتری داشته باشید چگونه مصرف‌گرایی زندگی شما را ویران می‌کند؟ برگزاری آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش»؛ فردا، ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ واژگونی خودرو در مه‌ولات یک کشته و یک مصدوم در پی داشت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) برخورد سه دستگاه خودرو حادثه آفرید| نجات راننده محبوس در پراید توسط آتش‌نشانان حریق مغازه در خیابان عیدگاه اطفا شد (۱۲ اردیبهشت)+عکس بهترین راه برای از بین بردن کپک‌ها | چرا نباید از سفید کننده برای پاک کردن کپک استفاده کرد؟ ترفند‌های کاربردی تربیتی برای جلوگیری از لجبازی کودک چرا برخی افراد نیمه‌شب از خواب می‌پرند؟ انحراف مینی بوس در تبریز هشت مصدوم برجای گذاشت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) با التهاب چشم، ناشی از حساسیت چه کنیم؟
سرخط خبرها

آخرین وضعیت پرونده مسمومیت الکلی در کرج| ۹ سرشبکه دستگیر شدند

  • کد خبر: ۱۷۱۱۷۸
  • ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۸
آخرین وضعیت پرونده مسمومیت الکلی در کرج| ۹ سرشبکه دستگیر شدند
معاون اول قوه قضاییه گفت: یکی از متهمان پرونده مسمومیت الکلی استان البرز در حال حاضر متواری است و به دنبال دستگیری این متهم هستیم.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمد مصدق در حاشیه بازدید از دادگستری استان البرز اظهار داشت: یکی از برنامه‌های قوه قضاییه مبارزه جدی با کسانی است که امنیت مردم را به خطر می‌اندازند.

معاون اول قوه قضائیه تصریح کرد: امنیت می‌تواند مربوط به حوزه اجتماعی، فرهنگی، بهداشت و سلامت مردم باشد که پرونده مسمومیت اخیر برخی از شهروندان در استان البرز به دلیل مصرف مشروبات الکلی مربوط به حوزه امنیت بهداشت و سلامت مردم و بسیار خطرناک است.

وی با بیان اینکه شاید افرادی که مرتکب این اقدام شدند توجهی به آن نداشته باشند که جان سایرین در خطر است، گفت: طبق آخرین گزارشی که دریافت کردم در جریان بررسی این پرونده ۹ نفر که تعدادی از آن‌ها سرشبکه هستند و تولیدکننده دستگیر و ۱۷ نفر نیز فوت کردند.

‌مصدق با اشاره به تلاش شبانه روزی همکاران قضایی در دادگستری کل استان البرز در خصوص این پرونده، بیان کرد: یکی از متهمان در حال حاضر متواری است و به دنبال دستگیری این متهم هستیم.

وی افزود: با قید فوریت پرونده به نتیجه خواهد رسید و کیفرخواست آن صادر خواهد شد و متهمان برای محاکمه به دادگاه خواهند رفت.

معاون اول قوه قضائیه خطاب به کسانی که مرتکب این اقدام شدند، گفت: ممکن است این افراد برخی از رفتار‌هایی که مرتکب شدند، مشمول فساد گسترده باشد که این مهم مجازات بسیار سنگینی دارد.

‌مصدق تاکید کرد: قوه قضاییه برنامه ویژه برای برخورد با کسانی که امنیت سلامت مردم را به خطر می‌اندازند، دارد. بدون هیچ اغماضی با این افراد برخورد خواهد و این پرونده نیز جزو این موارد است.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->